2013. április 30., kedd

Hagyom szétcsúszni a dolgokat..mindent elveszítettem.

Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elveszítünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk.

Vége..mindennek vége..teljesen. visszavonhatatlanul..egybe mosódnak a nappalok és éjszakák..csak sírok, sírok minden éjjen át. nem érdekel már semmi, fel fogok adni mindent. elveszítettem azt az embert, aki a világot jelentette nekem. elveszítettem a legjobb barátnőmet, mert egy hülye ribanc és semmi több. elveszítettem a reményt, a hitit hogy ez bármikor is javulna. egyszerűen már nem érdekel..eladom a lovaimat. ezt így, ilyen lelkiállapotban nem lehet folytatni. ha sikerül eladni őket megpróbálok a lehető leghamarabb véget vetni minden további szenvedésemnek, azután már tényleg senkinek nem tartozok felelősséggel. megszakítok mindenkivel minden kapcsolatot, és elintézem, hogy továbbá ne kelljen ebben a világban élnem. nem érdekel mi vár odaát. ennél már csak jobb és boldogabb hely lehet..sajnálom az egészet. nem vagyok jó ember nagyon nem vagyok az. soha sem voltam és nem is leszek..sajnálom, hogy egyáltalán léteztem..várom a percet mikor szívem utolsót fogja dobbanni.






...makes me feel like i can't without you, it takes me all the way....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése