2013. április 21., vasárnap

“Nem tudsz aludni.. lehet, hogy azért, mert késő éjjel, mikor minden zaj elhal, és ott fekszel az ágyadban teljesen egyedül, úrrá lesz rajtad a félelem.. Azért mert hirtelen minden annyira.. Üres…..”


"Az egyik másodpercben még minden szép és jó, ám az óramutató arrébb kettyen, és a jövő már nem a lehetőségek és a csodák gyönyörű parkja, mint korábban, hanem kínzókamra, amelyben csak az örökre letűnt múlt néhány emléke adhat erőt a túléléshez."

Érdekesen indult a hétvége..rémálmokból felébredve szombaton reggel 9óra volt, gyorsan letusoltam, lovat pucoltam és már jött is a vevő barátnőm lovára. rá sem nézett szinte, rögtön bement, elrendezte a papírokat és ami ilyenkor esedékes, felvezettem a szállítóra és már vitte is. összeraktam a lovamat, majd lovagoltam egyet vasvárig, pályán,majd haza..nagyon jól ment, kisebb kirohanásokon kívül, de tőle ezt már megszoktam. mikor hazaértem már hulla fáradt voltam, de még a másikat lefutószáraztam. ezután még olvastam és etettem, meg én is ettem, majd tovább olvastam. egész hamar el is aludtam..ma egész korán keltem, mert belovagoltam vasvárra, mentünk egy terepet aztán még ugrottam pár picit és el is jöttem, utána picit szabadon hajtottam Napit majd felültem picit szőrén ügetni, nagyon aranyos volt és segítőkész, bár mondjuk ma mind a kettő, nagyon szép nap volt. lábam egyre romlik. reggel fáj, aztán nappal annyira nem, bár ma napközben is zsibbadt már, le kellett szállnom lóról sétálni, hogy elmúljon, este általában ugyan ezt csinálja, majd éjjel már nem is érzem..kedden megyek siófokra gerincdokihoz, elvileg azután teljesen el kell múlnia. csütörtökön megyek vissza pszichiáterhez is és elvileg vége lesz a gyógyszerkúrának is..kíváncsi leszek hogy fogom bírni..még ennél is rosszabb lesz..de remélem azért úgy, hogy hétvégén nem itthon leszek jobb lesz. most hétvégén egész jó volt, 0-24ben elfoglaltam magam, így alig jutott időm gondolkozni, na meg sírni..kár, hogy hétköznap nem így lesz..

1 megjegyzés: