2013. szeptember 30., hétfő

'Ne légy gyenge, ne légy gyáva..'

'Nem vagyok szerelmes, csak boldog.!!'

Furcsa, ilyen is régen volt, egészen kezd feloldódni az antiszociálisságom, és idegenekkel is lazán elbeszélgetek, nem feszülök neki valaminek, ha nem sikerül..lazán kimondom, hogy béna vagyok, nem próbálok erővel jobb lenni, majd alakul..és igen, így lazábban sokkal könnyebb kezelni a dolgokat..reggel bementem suliba második órára..csak aztán kiderült, hogy első is lett volna, tanár felajánlotta, hogy átírja késésnek, az igazolatlant, ha csinálok kiselőadást..csinálni? én? ugyaaaaan.! fogtam magam második óra után és leléptem inkább egész napról..nem nagyon érdekel a dolog, akinek nem tetszik az életstílus, az kerüljön el ennyi.. doki kiírt szerdáig..új kovácsom is lesz végre!! Krisztián jön patkolni paci(i)mat, nagyon örülök neki, mert sokkal szebben dolgozik, mint előző kovácsunk, remélem, hogy tartós is lesz, nem csak szép. holnap majd délben felkelek, elleszek meg ilyesmi, megyek fel egyesülethez egyet, minél előbb kéne, hogy senkivel se fussak össze, nagyon nem szeretnék beszélgetni igazából..szarul érzem magam olyankor, nem tudom miért. mind1 is, nem ronthatja a kedvem.. 





egyetlen drága legjobb barátom ma egész nap ezt hallgatta, kiborított vele..így hát halgassa mindenki.. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése