2013. szeptember 22., vasárnap

Mintha álmodtam volna..

Mintha egy rémálom lenne az életem, néha egy kis jóval megspékelve, majd ha azt hiszem, hogy minden jóra fordul, csak beint és újra szar lesz.

Hát..nem is emlékszem, hogy pénteken mit csináltam...esküszöm..onnantól van meg a dolog, hogy szombaton felkeltem,fetrengtem..majd E.-vel lovat pucoltunk..lovagoltunk, eltévedtünk, buszt egész értelmesen bírták a lovak. ..majd hazamentünk..coláztunk egyet lovat, majdnem burultam egyet, aztán haza vágtába csikó nyakába a szár..és hát repüljünk egy 3hónapja belovagolt csikón..nem, nem vagyok öngyilkos merénylő..csak rábízom magam a sorsra...de eddig kímélt.. majd este G. lejött legjobb(??) barátnőm cuccaiért,de esküszöm már nem tudnám megmondani, hogy én pakoltam össze, vagy végignéztem, ahogy ő csinálja..annyira fájt a hátam, hogy semmire nem emlékszek..azt az egyet tudom, hogy elég bunkó voltam..vagyis inkább leszarom kategória..meg, hogy nagyon nem néztem szemébe senkinek, az emberekre is alig tudtam ránézni..olyan érzésem volt, ha rájuk nézek, megérzik, hogy mennyire nem érdekel, hogy mit csinálnak..és hogy összetörnek a falak, amik körülöttem vannak..akinek a szemébe nézek, azt tisztelem..általában...és olyankor általában burulnak a falak, amit magam köré húztam, és ezt nem engedhetem meg. este folyton gondolkoztam..egész 12ig..egyszerűen nem állt le az agyam..minden szarság az agyamban járt..mi a francomért jófej velem néhány(3-4?) olyan ember, akivel igazából már régóta bunkózok..de úgy direkte, hogy ők is tegyék, és legalább rájuk kenhesssem..megkérdeztem a pszichiáternek tanuló barátnőm..ő azt mondta, hogy azért, mert jobban szeretnek annál, hogy elveszítsenek.. és ezt küldte 'ha meg ijedsz  hogy rengeteg ember szeret, és nem tudod, hogy melyik az igazi, csak mond mindnek, hogy utálod, és akik akkor is veled maradnak, azok szeretnek igazából .' hát..elgondolkodtató, de szerintem egy sem szeretetből teszi..vagy csak én hiszem ezt..bár, én ha valakit szeretek, akkor nem okozok neki nap mint nap csalódást.. bár kitudja, lehet, hogy amit én csinálok, az csalódás másnak..elég nagy idióta vagyok..ha azt mondom, nem kell segíteni, azt várom, hogy valaki azt mondja, hogy de igen is segítek..ha azt mondom, hogy menj innen, azt várom, hogy azt mondják, hogy nem, mert veled szeretnék lenni..és hasonlók..ha hisztizek is csak azért van, hogy többet foglalkozzon velem az a személy, aki miatt van a dolog..na mind1..soha nem fog senki megismerni. használati utasítást kéne készíteni hozzám.. éjjel még elmentem inni egyet, a pálinka egészen enyhítette a hátam, vagy inkább a whisky?! tök8, legalább jobb lett.. ma reggel kicsit elaludtam, de felkeltem lovagolni,..aztán rengeteget melóztam lovaim után..majd hazajöttem..tanultam..ohh miért is ne?! és most készülök lefeküdni...csak menjen az a rohadt alvás..ma nem mehetek ki piálni..


'emberek, mé' vagytok seggfejek?'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése