2013. szeptember 26., csütörtök

...Figyelj érdekes..NEM VAGYOK TÖKÉLETES...

''Sosem foglak igazán elfeledni mindig bennem lesz az az érzés, hogy valakit egyszer,régen jobban szerettem mint bárki mást. Mindig eszembe fog jutni az az ember aki megtanított szeretni. Aki megmutatta, hogy mit keresnek annyian a világban..és ő tanitott meg arra is, hogy hogyan kell elengedni azt, akit muszáj"


Hol is kezdjem.. ja igen, egy egész jó tapasztalatom volt, beszéltem valakivel, nem sokat, de kérdeztem tőle, hogy mi a véleménye rólam, azt mondta, hogy pozitív és hogy életvidám emberkének tart..örülök, hogy így tűnik, próbálok mindig az is lenni, és elviccelődni a hétköznapokat, segíteni mindenkinek és stb.. 
Ma voltam csontkovácsnál..nem sokkal lett jobb, na mind1 is..majd alakulgat valamit talán.. ma tök jó kedvem volt, annak ellenére, hogy nagyon fájt a hátam, igazán már nem tudja elvenni a kedvem, mondhatni, megszoktam. végeztem sulival, robimmal voltam 3-5között..aztán felmentem enihez fásliért, megtanultam ma fáslizni is, bár jó béna vagyok..na. de majd csak belejövök..aztán csináltattam magamnak cuki lila(xdd) fáslialátétet..igazából nem lényeg a szín, mert úgy is ráfáslizok. holnap csak 3órám lesz, 11:50el már haza is jövök, le akarok menni kötelet venni vagy ilyesmi..megkértem egy ismerősömet, hogy csináljon nekem csomózott kötőféket, és volt olyan aranyos, hogy igent mondott rá.. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése