2013. szeptember 4., szerda

talán túl egyszerű, hogy jónak láss.'

'Mert be tudsz kötni egy sebet, de soha nem fogsz tudni helyrehozni egy szívet'

Egyre több kérdést kapok, amire nem tudok, vagy inkább nem akarok válaszolni.. ezzel nem megbántani szeretném az embereket, csupán annyi a lényege, hogy én nem akarom, hogy bárki tudja, mit miért teszek.. akinek tudnia kell, az nem fogja feltenni a miért kérdést, mert belém lát, és megérti..gyűlölök magyarázkodni.. 'miért vagy jóba vele? miért nem haragszol rá? és rá miért? Ő nem a barátod volt? mi történt, hogy ilyen vagy? miért vagy szomorú? miért csinálod ezt/azt?' miért...miért..miért.. azért mert. ha figyelsz rám, és energiát fordítasz arra, hogy megérts, akkor nem kellenek a miértek, ha pedig nincs rám időd energiád és türelmed hozzám, akkor meg ne tegyél úgy, mint akit érdekel..  erre jönnek a válaszok, hogy mert megváltoztál. igen. és ki nem változik? mindenki változik, egyik pofon után kapjuk a másikat, közben változunk, felállunk ugyan, de soha nem leszünk ugyan olyanok, mint azelőtt.. emberek vállnak baráttá, barátok vállnak idegenné egyik napról a másikra..ezt miért? őszintén, én sem tudom, ez az univerzum törvénye.. mindenki valamiért az életünk része lesz, ha mást nem akkor egy lecke miatt..hogy megtudjuk, milyen igazán szeretni valakit, hogy összetörjünk, de utána felálljunk és menjünk tovább. na ezért.. ezen nincs mit magyarázni többet..
Egész jól elmennek a napok, főleg így hogy még nem sokat tanulunk..elröhögjük az egész napot szinte.. mikor hazajövök elgépezem az időt meg eltelefonálgatom, már amikor van kedvem hozzá..kicsit kellett a lómentesség is, már kezdtem belesokallni a dologba.. mostantól ritkán ülök fel szerintem Napira, nem akarom annyira nyúzni, de kitudja..majd meglátom mennyire leszek én is lelki toppon meg ő is, fizikailag is összekaphatná magát kicsit..nyár vége felé már egészen normálisan dolgozott, büszke is voltam rá, de szerintem neki is jót fog tenni ez a hosszabb piheni, mint agyilag mint fizikailag is. tökéletes hétvégi dolog lesz ez így, jövő héten úgy is szüreti is lesz, kíváncsi leszek mit fog kezdeni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése