2013. szeptember 12., csütörtök

egy szar nap..nem egyenlő egy szar élettel.

'Szerinted van olyan inka, aki inkább inka mint a többi?' by.: Eszti..

mittomén. ennyi az egész véleményem így az elmúlt időkről..úgy összesen..annyira leszarom az egészet..de komolyan. vicces..régen mindenen hogy kiakadtam, most meg milyen fapofával végig tudom nézni bárki bármit csinál..jót röhögök magamban rajta aztán csá. őszintén most mást nagyon nem is tudok írni.. 
Furcsa napom volt.  nemtom miért ver engem az isten azzal, hogyha DIREKT azért kelek fel korábban, hogy elkerüljem a gyökereket..erre késik az a rohadt busz és így is összefutok velük..ráadásul pont odaáll mellém..imádom. egyszer az életben nem lehetne valami úgy, ahogy én szeretném? csak egy kicsit.. na mind1 beértem így is..meg igazából szarok rá, mert telefonáltam végig..de ja. suli unalmasan és monoton telik.. ma felugrottam egy alátétért,szombaton pedig szüreti..arra is kíváncsi leszek, kismajommal megyek ki. :)<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése