2013. szeptember 5., csütörtök

Döntéseinket úgy hozzuk, hogy a bennünk élő békevágyra hallgatunk. Nincs jó vagy rossz viselkedés.

..Előfordult már veled is, hogy inkább benne maradtál egy rossz kapcsolatban, csakhogy ne kelljen szakítanod, mert az túl fájdalmas lenne? Ismered a kudarc bűntudattal párosuló élményét? Mi a van akkor, ha épp lovaddal kapcsolatban érzed ezt? Néha az eladás a legjobb, amit a lovaddal tehetsz...

...írja ezt egy cikk, a lovasok.hu oldalon. és igen, ezen a héten rengeteg időm volt olvasgatni..így ki is használtam minden percet, végig olvastam minden lehetséges oldalt, és minden tanácsot amit csak adhatnak ilyen esetre az embernek.. mert egyszerűen egyre rosszabb és rosszabb azt látni, és abba belegondolni, hogy kisebbik lovam ugrásszerűen fejlődik tovább és tovább..Napi pedig, egyre jobban úgy dolgozik, mintha folyton csak ellenem lenne..hiába csinálom változatosra a munkáját..hiába csinálok mindent többféleképpen, egyszerűen nem dolgozik normálisan..hiába próbálom finoman, vagy durván, minden egyes megmozdulásra csak ellenem van.. mintha olyan sokat várnék tőle..pedig nem. ugrani ugrik..mert benne van a tehetség, de a szívét nem képes odatenni..egyre jobban csak a bunkóság jön elő mindig..a nemtörődöm/leszarom énje jön elő..és kezdem nagyon reálisan nézni a dolgokat, és elhessegetni a rózsaszín ködöt, ha jövő nyárig így folytatja, akármilyen fájdalmas, de nekem erre semmi szükségem, hogy folyamatosan veszekedjek a lóval. nem az én világom és kész, lehet másnak menne..megadom akkor neki a lehetőséget és ennyi...ha velem nem képes együtt működni, akkor kap majd valaki mást, hátha..egyszerűen nem tudok már a végletekig tűrni, ami nem megy, azt nem kell erőltetni és kész..
célom az, hogy harmonikusan  és veszekedés nélkül dolgozzak egy olyan állattal, aki tökéletesen passzol hozzám, nem az, hogy folyamatosan vitatkozzak, meg veszekedjek egy olyannal, aki minden erejével azon van, hogy bunkó legyen és megtagadja a kéréseimet..


2 megjegyzés:

  1. Nem hasonlít valakire? Segítesz, és folyton ellened tesz...Hmm...mintha ismerős lenne!

    VálaszTörlés
  2. Mivel nem tudom, hogy ki vagy, ezért a kérdésedet sem tudom hová tenni.. ha most rám célzol, akkor nem tudom, hogy ki az, aki segít nekem, én pedig ellene vagyok..világosíts fel, ha van ilyen. :)

    VálaszTörlés