2013. szeptember 19., csütörtök

Az élet nem egyszerűen bonyolult, hanem idegesítően.

Minden sorsdöntő dolog a "csakazértis"-ből jön létre.


Egyel több órám volt, mint gondoltam..de nembaj, hazaértem elbeszélgettem néhány emberrel..nem volt semmi érdekes.. hát..gondolkoztam ezen a fényképező dolgon, minél előbb kell szereznem egy jót..annyi minden van, amit olyan jól meg lehet örökíteni, csak gép kéne hozzá..  aztán gondolkoztam rajta, hogy el kéne menni végre megint valamit partyzni, mert már unom az életem esküszöm..hívtak ide-oda, de most egyik sem nyerte el a tetszésem..aztán majd lesz valami..valami húzósabbat kéne összehozni, lightos semmire most nincs kedvem.. majd talán ha hazaér Robi..elmegyek valamire amin dj lesz..úgy is nála alszom olyankor, legalább haza esnem sem kell.. :D holnap és hétvégén nem hiszem, hogy írok, megyek nyerget venni, szüretire, meg vasárnap Zsoltival lovagolni..ilyenek..:) jaa és akik olvassák a blogot..mert tudom, hogy sok okos olvasgatja, és ebből vonnak következtetést..hát csak úgy közlöm, hogy nem írok le mindent..így ha tényleg meg akarnál ismerni, és kíváncsi vagy a gondolataimra..akkor lécci keress meg, ne ebből ítélj. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése