2013. szeptember 17., kedd

Megváltoztam? Nem. Csak már úgy viselkedek az emberekkel, ahogy ők velem.

'Mikor kimúlik a fény, akkor kezdődik a sötétség. Az éj rengeteg rejtélyt takar.Nekünk az a dolgunk, hogy megoldjuk őket.'

Nem is tudom..nem terveztem írni, nincs semmi amit tudnék igazából, ami pedig van, azt most így nem akarom részletezni.. vagyis hát a lényeg, hogy most egy hétig egyedül maradtam, igazából nem..de olyan emberek között, akikkel úgy sem fogok semmit megbeszélni, mert nem nagyon érdekli őket a dolog, vagy csak én veszem úgy le?! kicsi bezárkóztam úgy érzem. nem vagyok túl kommunikatív, inkább távol tartok mindenkit, akit meg nem, az jó messze lakik.(veszprém,románia..ilyenek.) másik meg, egész eddig mindenkivel rendes voltam, nem sokat kaptam vissza, sőt..tehát ezentúl, ha nem is szemét módon, de ugyan úgy kezelem az embereket, ahogy ők engem..nem fogok segíteni valakinek, csak azért mert a 'barátom'..ha ő sem tenné..akkor én miért tegyem?  kezd átalakulni a fejemben ez a dolog..sokan mondták már eddig is, hogy így kéne csinálnom és igazuk is van.
fuuhh. nagyon szar napom van. felkeltem reggel háromnegyed5kor, majd 2kor végeztem suliba, gyakorlaton is zsemleszámlálónak osztottak be, ami azt jelenti, hogy 3órát ültünk meg kajáltunk és egy órát csináltunk is valamit, alig ment az idő..fáj a fejem, 2percenként orron fújok és ezzel még számolni is.. higiénikus.(Y)
Hétvégééééét.<3


..szíszaaaa..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése