2013. szeptember 15., vasárnap

Semleges hangulatban élni, semleges érzelmekkel, rosszabb mint szenvedni..

Vagy maradok színestarka, megfejthetetlen, és túl emelkedek a többi szürke emberen. Ez a két út áll előttem. Mit tegyek? Legyek szürke? És harcoljak magammal. Vagy legyek színes? És harcoljak másokkal.

Hol is kezdjem? péntek 13. azt hittem párszor, hogy ott helyben elbőgöm magam, és nem bírom tovább..konkrétan minden ellenem dolgozott..vagy csak én képzeltem úgy. kisebbik lovam folyamatosan bólogatott jobb kéz futószárazásnál..nagyobbiknak pedig búb nőtt a hátára..ültem fél órát a karám közepén és csak néztem ki a fejemből..mint aki nem normális..'mint aki'.. aztán hát oké..kimentem, hogy azért mozogjon, hátha másnapra rendbe jön..megeredt az eső..szakadt..hát nem nagyon zavart..kicsit szarrá áztam, nagyon meg is fáztam..de ez nem lényeg..így is meg voltam már fázva. túl jutottam a napon..este már megint azt kellett hallgatnom, hogy ex legjobb barátnőm mit csinált..azt nem értem, hogy miért nekem kell mindig kibeszélni? mi vagyok én? állítólagos legjobb barátaival nem tudja elrendezni a problémáit, vagy ha ennyire nem bírja az illető minek barátkozik/van vele? mikor ezzel képen töröltem, akkor pedig az volt a válasz, hogy én vagyok a rossz barátnő, mert velem nem lehet az ilyesmit megbeszélni..hát még szép, nekem valakivel bajom van, akkor a pofájába mondom, nem a háta mögött..ad2 nagyon nem érdekel mit csinál, messziről elkerülöm és ennyi..az, hogy nem vagyok vele jóban, nem azt jelenti, hogy napi szinten az Ő szidásával akarok foglalkozni..az azt jelenti, hogy NEM akarok vele foglalkozni. na mind1 is..

Szombaton megvolt a szüreti, olyan jót beszélgettünk barátnőmmel, nem tudom, furcsa..talán Ő az egyetlen azonos nemű ember, aki teljes mértékben megért és fordítva.. minden esetre megbeszéltük, hogy ezt sűrűbben beiktatjuk..
Most értem haza nemrég Robitól..megvan Ő is, él meg virul..nemtom, ma nem nagyon jöttünk ki jól..vagyis én nagyon nyűgös vagyok, mert meg vagyok fázva, és mikor leszálltam ma a lóról alig tudtam megmozdulni is..iszonyatosan fáj a hátam.. mind1is majd elmúlik..viszont Ő meg folyton magyarázza, hogy jövőre vetessem ki mind a két sérvet..hát azt elcseszte.! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése