2013. szeptember 24., kedd

Nézz rám, még nem nőttem fel, vad a szívem, hát így fogadj el..

Érdekes volt ez az utolsó két nap.. vasárnap este mégis kimentem inni egyet.. nem sokat ittam, tehát lazán emlékszem az egésze.. viszont hétfőn nagyon fájt a fejem egész nap..tehát több ilyent nem iktatok be, mondjuk a biosz dolgozatom az ötös lett, nagyon jó évkezdésnek, örülök is neki. csak legyen ez a lendület egész évben, bár én ezt kétlem, hogy így lesz, de kitudja. igazából mindenki cseszeget, hogy megvan a tehetségem hozzá, meg jól tudnék tanulni..hát, igazából szerintem nem..vagyis nagyon lusta vagyok. tegnap este kimentem barátnőmmel sétálni, meg fotózgatni, tök jóll elbeszélgettük, meg elhülyültük az időt. :) aztán legjobb barátomnál aludtam..vicces éjszaka volt, ittunk azért picit, meg pipáztunk..jól eldumáltunk, majd én nagyon hirtelen bealudtam..és már csak arra keltem fel, hogy szórja le rólam a takarót, mert suliba kéne menni..szerencsére bevitt..egész nap halálomon voltam kb..olyan álmos voltam, és még németet KÉNE tanulni..de a franc aki azt tanulgatja...:P

'Üveg a kézből elgurult
és darabokra tört,
Hülye voltam így alakult
s azóta forog a föld'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése