2013. szeptember 7., szombat

'Csak magadban bízz..különben csalódni fogsz.'

Üdv újra a padlón.fenomenális érzés.. 'olyan szar, amikor az akiért mindent megtettél, egyik napról a másikra lesz ellenfél, és köddé válik az együtt eltöltött idő, beszélnék én veled, csak tudod nincsen miről. Hallottam dolgokat, amik baszták a fülemet, mond a SZEMEMBE, NEM kell az ÜZENET.!' egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért jó az embereknek, ha olyant bántanak aki mindent megtesz értük és szereti őket. de oké, ha ez kell, én eltűnök, nem fogok senkinek könyörögni, egyszer megtettem azt is kurvára megbántam. egy szavába kerül bárkinek, és engem többé látni sem fog..annyiszor esek pofára, nem is értem, miért hiszem, hogy majd valaki nem fog rúgni rajtam mégegyet.. picit bízni kezdek, hogy igen, akkor most jobb lesz..hát mindig tévedek..de nem gond, legalább tudom,hogy ki az az egy két ember, akire tényleg számítani lehet..míg ők belém nem rúgnak..kíváncsi leszek ki lesz a következő.. de nyugodtan be lehet állni a sorba..és akkor csodálkozik mindenki, hogy senkivel nem vagyok hajlandó beszélni,gyűlölöm az embereket és bunkó vagyok? hát, senki ne tegye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése