2013. szeptember 1., vasárnap

'Minden rózsának van tüskéje..ahogy minden este után hajnal jön..'

Azt mondja, hogy semmi sem változik, ugyanolyan jó barátnők lesztek és ugyanannyit fogtok beszélni mint eddig, de csak azért mondja, hogy megvigasztaljon. Ő is, és Te is tudod. Semmi sem lesz ugyanolyan. Nem fogtok már annyit beszélni mint eddig, és lassan elfelejt Téged. De Te ugyanúgy fogod szeretni őt még akkor is, ha kilométerek választanak majd el.

Érdekes..ez az egész barátság dolog. Mit is takar számomra? Megértést, egymás segítését, meghallgatást, viccelődést.. hogy ez mikor merül ki? nem tudhatjuk, de én úgy érzem, ezen a nyáron sok mindenkiben kimerült a dolog..nem tudom miért, hogy én váltom e ki, vagy csak Ők változnak, de nem is érdekel..annyira meg untam, hogy mindenki után én futok, és én beszélek mindenkivel, hogy 'ugyan már mi a baj' és/vagy 'miért vagy ilyen, mi változott?'. ha valaki szeretne valamit, vagy problémája van, akkor odajön és megbeszélni. ennyi sem több sem kevesebb az elvárásom. az meg, hogy megpróbálok beszélgetni valakivel, aki állítólag jó barátnőm, és egyszerűen arra sem méltat, hogy reagáljon arra, amit én írok? hát, akkor inkább nem is beszélgetek vele. bezzeg mikor bárminemű problémája van, gondja akad, vagy csak beszélne valakivel, akkor én legyek mindig ott? vicces, hogy ezek ellenére, én bármikor meghallgattam..mondván, hátha majd változik..ja változott..még jobban tesz rám. megkérdezem mizújság felé, arra sem méltat, hogy annyit mondjon semmi.. hát oké..így is lehet. van millió más akivel beszélgetek és/vagy elvagyok..csak furcsa, hogy a semmiért ezt érdemlem megint csak.. de én tovább nem tépem a szám, és nem fogok futni senki után, sőt, inkább jó messze lököm magamtól, mert erre nincs szükségem.
hát, vége a nyárnak is..holnap iskola..rengeteget haladtam mindkét lóval szerencsére, ilyen téren nagyon jól telt a nyár és emiatt nagyon boldog vagyok..ami pedig nem volt jó benne, azt elfelejtem és kész..emlék..nyárzáró napokat tartottunk most elmúlt napokban. pénteken kicsit ittam, meg szórakoztunk haverokkal..szombaton meg sitkén voltunk rockfesztiválon.. R.-val végig kézenfogva rángattuk egymást, ami azért volt vicces, mert tudtuk, hogy mindenki meg fogja kérdezni, hogy mi van köztünk..mindenkin csak jót nevettünk..mi lenne köztünk? barátság..a legjobb barátom. :)<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése