2013. szeptember 6., péntek

Az álom bár nem valóság, de mégiscsak a valóság italából töltekezik vagy a valóságot itatja az elkövetkező napokon.

Minden álomból lehet valóság, s a múlt valóságai lassan elmerülnek az idő és a messzeség álomszerű ködében.

Érdekesen ébredtem..takaróm huzatja kicsit rongyosra volt szaggatva, nem tudom mit műveltem álmomban, nem hiszem, hogy túl kellemes volt, minden esetre egyel kevesebb takaró huzatom van. részletekre emlékszek álmomból, de, hogy mi volt abban olyan rossz  arra egyáltalán nem..volt, hogy szinte teljesen emlékeztem mindenre, és hogy sírva keltem és hasonlók, de ez most nem olyan volt, sőt tök jól keltem fel.. kiszórtam a nagy kukába a huzatot..majd összekészültem, és elmentem iskolába..elég fárasztó napom volt, értve az alatt, hogy minden hülyeséget kitaláltunk..végig nevettük az egészet, szinte már addig, hogy könnyezett a szemünk, beszéltem robival, vasárnap jön is le..ma-holnap még rengeteg a teendőm kint, így szerintem csak vasárnap írok-ha írok- most is csak így kutyafuttában, gondoltam lejegyzem ezt a hülyeséget.. szombati terveimet még nemtudom, sőt még mai délután sem tiszta..majd alakul.. györsan öltöznöm kéne, mert csak szétdobáltam a cuccaim, mikor hazaértem..meg táskát kéne bepakolnom..stb.. szép hétvégét mindenkinek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése