2013. szeptember 18., szerda

"Jobb egyedül menni, szorongva és szomorúan, mint másokkal olyan úton, amely nem a miénk és méltatlan hozzánk."

'Élünk-élünk, a holnaptól félünk, egy emberi érzés, egy jobbat remélünk, jót és rosszat így aránylag élünk.'

Érdekes napom volt. olyan..semmilyen..elvoltam suliban, színezgettem..végre van padtársam is..törit tanultam, visszavittem az alátétet egyesülethez.. kicsit bunkó is voltam mondjuk, vagy csak őszinte?! inkább a második, mert nem a bántás volt a cél, inkább az, hogy segítsek. nemtom hogy jött le, na mind1 is.. nem sok emberrel voltam hajlandó ma sem szóba állni, itt áll még mindig 14 olvasatlan üzenet.. majd ha lesz türelmem, vagy beszélgetős kedvem akkor visszaírok..
Egy kis álmom valóra válik talán hamarosan..nem nagy dolog, de nekem most rengeteget jelent..ahogy az is, hogy van néhány ember, akik mindig mellettem állnak, ha rossz kedvük van, még akkor is meghallgatják a nyavajgásom, és nem tesznek rám..ha nem jelentkezek, akkor keresnek..stb. köszönöm is nekik.:) többieknek meg, ha lesz türelmem, és energiám, akkor válaszolok.. abbahagytam a mások után futkozást(ha olyan fontos lenne/'k elér mindenki telefonon.)..megértést köszii. :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése