2013. október 7., hétfő

'Legnagyobb télben tanultam meg, hogy bennem legyőzhetetlen nyár lakozik.'

...most már értem, hogy miért mondják, hogy a legjobb tanulók kapják a legnehezebb leckéket..!!

Nem is tudom, hol kezdjem..egész jó hetem volt..itthon voltam egész héten..orvos igazolta, nagyon vicces volt..lovaztam, meg ilyesmi. tök jól elvoltam..szombaton voltunk szüretin Enikővel győrváron, szoknyába..tök jól mutatott lovon szerintem..majd voltam Zoliékkal egerváron.. hazafelé megvizsgáltam a szántóföld minőségét..de igazából nagyobb bajom nem lett, csak megint fáj a hátam(ohh fákkkkyeeeah.. :D)  igen kedves kis lovam van, mint ezt mindig is tudtam..amilyen nagy olyan bunkó..de így szeretem. (<3) vasárnap picikével voltam lakhegyen szüretin, egész jól bírta, de még szoknia kell kicsit, úgy néz ki, hogy lesz is gazdája, nagyon remélem is, hogy tényleg elviszi tavasszal és jó helye lesz nála, bár szerintem nagyon fogja szeretni. :) kicsit levett ez a hétvége..írtam ma egy borzalmas dolgozatot matekból..szerdán meg még irodalomból is írni fogok..nos majd tanulok rá valamit.. vicces hetem volt azért..és tökjó, hogy semmi nem bírja elrontani a kedvem, kitűztem egy célt, amit el fogok érni és kész..saját világom építgetem tovább, és nem másokkal..csak is egyedül.. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése