2013. augusztus 26., hétfő

Nyár utolsó hétfője..biztos vissza sírom még ezt a nyarat is, pedig bizonyos szinten borzalmas volt..más részről viszont fantasztikus..lelkileg szamaszét voltam esve..egyszerűen nem találtam meg azt a pontot, ahol biztos helyén van minden.. furcsa, így utolsó héten úgy érzem, hogy picit jobb. talán suli majd leköt és még ennél is kevesebbet kell emberekkel beszélnem..talán őket is lefoglalja suli, meg engem is és szépen hanyagol mindenki..régen mindig volt 1-2olyan ember, akiről azt mondtam, ha nem beszélek velük akár egy napig is, már félek mi lehet velük..most még vúgy vagyok, ha érdekelné őket, hogy mi van velem, úgy is keresne, ha nem érdekli, akkor pedig biztos jobb dolga van nálam..akkor miért is zavarjam?! egyszerűen nem hiányoznak a emberek..úgy sem bízok meg senkiben, nem várom el, hogy bennem bárki bizzon..aki szeret úgy is marad, aki nem az úgy is megy..mint mindig..ez a nyár tapasztalat szerzés szempontjából nagyon jó volt..csikó nagyon szépen halad, egyre ügyesebb..Napi egy köcsög. de mikor nem?! imádom ennek ellenére..ritka az olyan, akit ennyire szeretnék..sőt jelen pillanatban nincs is más rajta kívül.. sokat gondolkoztam a 'barátok' kategória dologról..nemtom, szerintem én vagyok furcsa ember..vagy csak nem ember központú vagyok..eddig bárki barátom volt, mind én mondtam neki, hogy mehet a fenébe, mondjuk általában nyomós indok volt mindre, tehát tanulság: az emberek 99.9% nagyon szeret hazudni, átverni másokat, vagy csak egyszerűen ribanc.. vagy ami a legrosszabb a 3egyszerre..érdekes, hogy a pasik(még ha bunkón is) de megmondják az igazat. az után persze lehet vitatkozni, sőt, meg is érdemlik, hogy jól le legyenek cseszve, de általában tanulnak belőle..kivéve 1-2t, ők szimpla nyomorékok..vagy túlságos an szeretnek vagy féltenek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése