2013. november 20., szerda

'tudom többet vártál, tovább kell állnod, hogy valóra váltsad minden álmod.'

'én más embert ismertem meg, az csak álarc volt, ami rám nevetett, most elfeledem a hamis emlékedet.' 

Érdekes, néha hiányzik az, akitől szabadulni akartam, és néha szabadulni akarok a világból, amiben élek.. aztán elgondolkodok rajta, hogy miért is szabadultam meg oly' boldogan mindentől, és ismét rájövök, hogy ez volt a helyes döntés.. és végre nincs olyan ember az életembe, akire ha rágondolok azon könyörgök, hogy csak ma ne keressen, mert nem tudok jót állni magamon, és közlöm vele, hogy elegem van belőle. talán egyetlen ilyen ember azért van még, akivel szóba állok, de közben néha egyszerűen azt akarom, hogy bár ne válaszolna mostanában..aztán van mikor nem beszélek vele pár napig, és akkor meg furcsa..pedig igazából nem valami jó vele beszélni, eléggé lekezelő, vagy inkább olyan tárgyilagos..utálok vele viccelődni, utálok vele komolyan beszélni, és valamiért mégis szóba állok vele..az élet iróniája. tisztelem mint embert, és lenézem, mint barátot. csupa ellentét.. egyszerűen csak hülye vagyok..kész. 
elmúlt két hétben alig beszéltem valakivel, eléggé nagyon emberundorom van, már lassan egy hete Robival sem beszéltem.. néha hiányzik, viszont nagyon jó érzés volt elszabadulni mellőle..megfolytott..és a folyamatos hiszti.. rosszabb mint valami csaj.. majd lesz valami..remélem soká.. kicsit sok a pasihisztéria..vagy csak én vagyok kevésbé türelmes..
és már csak 2nap a hétből..és 4hét karácsonyi szünetig..vééégggree... alig várom már a pihenést. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése