2013. november 23., szombat

“A boldogság nem más, mint jó egészség és rossz memória.”

Emlékezni borzalmas dolog, néha azt kívánom bár minden eltűnne a fejemből.

Tegnap iszonyú szar napom volt. reggel negyed órával buszindulás előtt keltem és futottam le a megállóba, szerencsére elértem a buszt..nem mentem be németre, mert nem akartam felelni..igazából teszek rá, egy igazolatlanba senki nem halt még bele..ha mégis, akkor annál jobb.! beültem két órára, majd volt másfél órám vonatig..felmentem szandrához, megnéztem a picit..egész nagy már, tud mászni is..nagyon cuki. kimentem a vasutállomásra, és természetesen előbb szálltam fel a vonatra mint kellett volna, így hát rossz vonatra szálltam, szinte már örültem neki, hogy ennyire elbasztam mindent..szerencsére a következő megállóból indult vonat rá 5percre vissza, és az ment tovább bükre is, így még melóba is beértem..meló nem volt olyan vészes, azon kívül h baszott fáradt voltam, és mindenki hülyeségeket emlegetett, ami minden hülye emléket előhozott bennem..valaki bmv-t akar venni, a másiknak iphonja van..a harmadik közölte, hogy a pöttyös az igazi..na itt szakadt el a dolog nálam, és kb meg sem szólaltam munka végéig, nehogy elbőgjem magam.egyetlen legkedvesebb munkatársam hozzávágta a fejemhez, hogy olyan vagyok mint xy gyökér lánygyerek, na itt bőgtem el magam, persze, ezután már ne haragudjak meg ő volt a köcsög, és nem kellett vna..hát jó, akkor baszódj meg.  a vonatot elértem meg a buszt is hazafelé szerencsére..hazaértem és beestem az ágyba..11órát végig aludtam, még arra sem keltem fel, hogy vagy 4ember hívott közben telefonon..de mind1 is, visszahívtam mindenkit, és szabaddá tettem a hétvégém..

Dorka, köszönöm a tegnapit., és mindent.. :') <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése