2013. november 17., vasárnap

Napjainkban a csodákat kell keresni, nem az egyszerűséget, hanem azt a pluszt, ami segít túllendülni a mindennapokon.

Nélküled annyira más, a távolléted élvezem,
Furcsa ezt kimondani, de ha nem vagy itt, van életem!


El sem hiszem,egész jóra sikerült a hétvége, pedig borzalmasnak gondoltam, de nem. jó..talán picit hisztisebb voltam mint szoktam,pici apróságokkal fel lehetett húzni rendesen..de aki türelmes volt és aranyos, azzal tökéletesen elvoltam..voltam kint Zsoltival terepen szombaton, és Brigivel vasárnap. jó volt, bár Brigikét még azért féltem picit, de majd idővel eresztünk a kötélen felé is, egyre ügyesebb lesz és Napikám is egyre jobban bírja őt.  gondolatba ejtőek, a tavaszra való terveim..szinte pénzpocsékolásra készülök, de leszarom, mert ez szabadít fel..és megtehetem..
Robi. beszéltem vele, közölte velem, hogy nekem olyan ember kell, aki totál letesz papucsba, és elszórakozik velem, én pedig tűröm, vagy egy olyan akit babusgathatok nullahuszonnégyben mindig..és hogy ő nem ez a személy, akárhogy próbálkozott olyanná vállni. és igaza van. soha nem is lesz ilyen, de nem tudok ellene mit tenni, egyszerűen nem kell, legjobb barátom ennyi. paraszt voltam vele, igen, de inkább mint húzom-halasztom és csak szenved, inkább legyen kicsit távol..azt mondta, majd keres, ha erre jár..egyszer. hiányzik nagyon is, mert szeretem, mint a legjobb barátomat..nem akartam elveszíteni, csak egy gyökér vagyok és ez van..de a sors akarta így, jobb is..felszabadult vagyok az örökös féltés és féltékenységi rohamai megvonása miatt.. :D

..szerelmes vagyok a tájba, lehet hülyeség, de ez az ábra..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése