2013. november 14., csütörtök

Összeszorított foggal küzdök, a rossz hiába fáj, És két szívdobbanás között mégsem mondom azt, hogy kár.

'Akartál már elszökni?
Zárkóztál már be a szobádba?
A bömbölő rádió mellé, hogy senki se hallja az üvöltésed?
NEM. Nem tudod milyen ez, mikor semmi sincs rendben.
NEM tudod milyen olyannak lenni, mint én!
Megsebezve...elveszve...kint ragadva a sötétben..
Kirúgva, mikor magad alatt vagy, mintha mindent csak rád erőszakolnának.
Az összeomlás szélén állni és senki sincs, hogy megmentsen.
NEM! Nem tudod milyen ez.!
ÜDVÖZÖLLEK AZ ÉLETEMBEN!!!!'

Hát, ismét egy fejezet zárult.  ennek így kellett lennie, talán végre, hogy vége és nem kínzom magam ezzel is minden nap, hogy mit basztam el. mert igen, rengeteg dolgot elbasztam, és mondtam olyant is, amit nem érdemeltek meg az emberek, viszont kurvára úgy érzem, hogy többszörösét kaptam vissza..nem tudom, hogy igazságosan e, és NEM IS ÉRDEKEL. a lényeg az, hogy aki tényleg szeret, az mellettem marad, aki pedig nem..annak az ajtóm nyitva, és könnyes búcsút veszek tőle..ennyi.egyszerűen már nincs mit mondanom. érdekes módon, aki normálisan viselkedik velem, és úgy is áll hozzám, azzal nagyon jól kijövök. ez az én hibám lenne, lehet..akkor VÁLLALOM! minden egyes hibámat, de a hazugságokat nem engedem magamra kenni. próbálkozni lehet, ha nincs más dolga az embernek, mint az én életemben hibát keresgélni.  köszönöm a szép perceket, órákat, minden egyes mosolyt és nevetést. a sok beszélgetést, és hogy mellettem álltál. köszönöm a segítséget. köszönöm, hogy megismerhettelek. sajnálom, hogy minden jött-mentnek jobban hiszel mint nekem. de nem sajnálom, ha ezek után elmentél, ennek így kellett lennie, kívánom, tiszta szívből, hogy légy boldog, vidám és mindig egészséges. majd, ha egyszer egyedül leszel, gondolj arra, hogy én álltam volna melletted ha hagyod. máskülönben ne gondolj rám, mert úgy is csak rossz emlék vagyok. tépd szét, dobd ki az ablakon, hadd vigye a szél. :) 
Ma kaptam friss információt Titimről. Él virul,nagyon jól van. Kiképzésen van Győrzámolyba, el kéne mennem meglátogatni, egyszerűen hiányzik. jó volna látni a gyagyás fejét. köszönöm Katám, hogy mindig szolgálsz friss információkkal. örökké hálás leszek Neked, el sem hiszed mennyire! úgy. tiszta szívből..
...amit beleégettél, vagy belevágtál a bőrödbe, az soha nem fog elmúlni onnan, aki beleégette, vagy belevágta magát a szívedbe, az is örökre ott marad..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése