2013. november 24., vasárnap

Mondhatok, vagy gondolhatok pillanatnyilag bármit, akkor is mindig lesznek olyan dolgok, amiket nem leszek képes megtenni. Mindenki életében vannak ilyen dolgok.

Szeretet képlékeny. Ahogy az idő, és a bizalom is.

Néha szükségem van rengeteg alvásra, és néha van olyan is, hogy többet alszok mint kéne..ez a hétvége olyan volt, de jól esett.. 48órából 24et aludtam..teljesen kipihent voltam, imádok ilyen lenni, van türelmem mindenhez, lovakhoz is..Napit levittem egyet lötyögni a rétre, egész szépen ment, nem mondomn h dolgozott, de próbálkozott..szépen támaszkodva ment végig..még a hajlításokat is szépen megcsinálta..de a végén megeredt az eső, így nem vágtáztam vele, picivel meg nem is dolgoztam sajnos, mert ma is szakadt.. 
vicces. vagy szánalmas?  hallom vissza, hogy xy elolvassa, amit írok, és hogy ő mekkora hülyeségnek tartja, és hogy kit érdekel az, hogy én mit csinálok? kérdem én. miért olvassa el ha nem érdekli? már csak nevetni tudok rajta..ha tényleg nem érdekelné, és tényleg akkora idiótának tartana, akkor nem arra fordítaná az idejét, hogy ezt olvasgatja..és szól ez mindenkinek, aki rólam beszél a hátam mögött..jó persze, örülök, hogy van egyetlen értelmes témájuk, és hogy vannak rajongóim, de na. :D

'míg a világod össze tud dőlni, nem a saját világod építetted.' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése