2013. november 13., szerda

Oly sokféleképpen össze lehet törni egy szívet. A mesék teli vannak szerelemtől összetört szívekkel, pedig igazán csak az töri össze a szívet, ha elvesszük tőle az álmokat - legyenek azok bármilyen álmok.

Az az igazság, hogy az emberek nem igazán képesek összetört szívvel működni.

Tegnap leléptem utolsó pár óráról, doki adott is igazolást szerencsére, így a hétre van, de holnap bemegyek szerintem első pár órára. Aztán pénteken majd hülyéskedni.. mind1 is, ezen kívül még 5hét van suliból, ami már semmi nem lesz szinte...féllábon is talán, vagyis remélem..jövő héten pótolgathatok..ahhj..de legalább most kipihentem magam, ma 13órát végigaludtam..mondjuk elég érdekesen sikerült, mert úgy aludtam el, hogy emlékeztem arra, ahogy álomba zuhantam, viszont álmodni most semmit, ami érdekes ennyi alvás után, eléggé ki lehettem..holnap 6körül fel kéne kelni, aztán délután lovak..vicces lesz. Kicsit szanaszét vagyok a héten..de nem is baj, néha ilyen is kell..

Az az igazság, hogy az emberek nem igazán képesek összetört szívvel működni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése