2013. november 10., vasárnap

Egy valóban szabad ember szíve szerint él, nem kötik határok- és szabályok, nem hallgat senkire, csak saját igazára. Ő egy lázadó.

'Belefáradtam abba, hogy éljek,
Belül undorodom és semmit sem érzek.
Így emlékeztetsz engem arra, 
Hogy mi is vagyok...
Hogy mi is vagyok valójában'

Ez a hétvége..nem is tudom, unalmas volt meg mégsem. szombaton esett az eső és elmaradt a lovaglásom, pedig kivételesen lett is volna, aki ki jön velem, és pedig úgy sokkal jobb.. nos mind1 is, volt más dolgom is, rendberaktam az egész istállót, picit megpucoltam a lovakat, leszedtem a pöttömről a fél patkóját, amit nem hagyott még el..
este átjött a lökött barátom.. elég idiótán érzem magam mellette általában, fura, hogy már nem csak egy barát..néha nagyon szar is, néha viszont jó..biztonságot nyújt és szeret, viszont mint mindenki mástól, tőle is megtartom a három lépés távolságot, ami igazából hosszú távon nem lesz túl jó, de majd meglátjuk.. talán már soha többet nem fogok úgy szeretni, mint egyszer anno..talán akkorát csalódtam ebben az egészben, hogy talán örökre ilyen maradok..nem fogom rákenni senkire, nem hibáztatok senkit, mert csak is az én balfaszságom volt, hogy hagytam, hogy fájdalmat tudjon nekem okozni bárki is.. :)



'Nem érdekel amit mondasz..' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése