2013. november 26., kedd

'Szabad vagyok, nem kell semmi, üvölteni, csendben lenni, ki törni és eltévedni jó.! A kényelem nem vonz engem, a szárnyamat rég fölvetem. Maradhatok örök lázadó.'

'A kényelem nem vonz többé, a múltam is váljon köddé, maradhatok örök lázadó.!

Naagyon korán keltem..amivel még nem is lett volna probléma, ha sikerül normálisan elaludnom tegnap..de szerencsére csak egy óra vergődés utána sikerült...egyre furább, van mikor csak a macival tudok elaludni, van mikor kifejezetten undorom van tőle..és akkor döntsem ezt el, mielőtt megpróbálok elaludni...nagyon hülye természetem van..önirányításomon kívül, de ez van..ezt kell szeretni pont. voltam új gépet nézni ma, de egyik sem tetszett igazán...őőőő vagyis de..az kb 2x annyi volt, mint amit rá szánok, vagy a színe volt olyan ami nem tetszett..de van időm rengeteg..azon is gondolkoztam h érintőset veszek..de az meg nem vonz annyira, mert újabb hibalehetőség.. aztán meg kéne új op.rendszer is rá, de a win8 valahogy nagyon nem az én pályám, picit taszít a technika..vagy csak szimpla hülye vagyok? tök mind1. 
nap végére olyan szépen letettem magam, hogy még a szembe jövő és köszönő emberek fele csak azután esett le, hogy ki az, miután már vagy 20méterre voltak tőlem..  tanulni meg...inkább le sem írom, bár mindenből tudok annyit kb, hogy a kettes meglesz..

'Visz az idő, ver az eső. Álld a próbát, ha fogy az erő!' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése