2014. január 30., csütörtök

Visszaszámlálás tizenegyedik nap

Huszonkilenc nap van hátra

Ez a napom egy katasztrófa volt..régen volt ennyire de ennyire szar napom..egyszerűen..jézusom.  ha valaki beszólt volna, tuti biztos, hogy nem ússza meg azt a két nagy pofont..jó messziről kerültem mindenkit, és igyekeztem senkihez sem szólni.. egyszerűen..olyan kibaszott mérges voltam saját magamra egész nap, hogy robbanni tudtam volna.
Úgy kezdtem reggel, hogy egyik exemmel álmodtam. ilyen már..nem is tudom mióta nem volt..talán több mint fél éve..nem tudom, hogy jött elő ez a hülyeség..és nem is az a legrosszabb, hanem talán az, hogy amit álmodtam..az az a dolog..amit soha nem tennék meg...ilyen formában legalábbis nem. mikor felkeltem már olyan érzésem volt, hogy saját magamat kéne fejbe lőni..igazán kiszállhatna a fejemből ez az ember..nem mintha bárkivel is bajom lenne magamon kívül..csak úgy random nem jönnek be az ilyenek..mikor már végre összekaparom végre az életem, tuti valami hülyeség elbassza a kedvem.

haladok..asszem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése