2014. január 22., szerda

Visszaszámlálás negyedik nap.

harminchét nap van hátra.

a mai napom nagyon jó volt..nemtom mért, de úgy őszintén kurvára nem tudom miért, de nagyon bejött.. senki egy rossz szót sem szólt hozzám, asszem én sem másokhoz..így kéne menni minden napomnak.. voltam melózni, előtte Nikivel elszívtam egy cigit..szépen nyugodtan lemelóztam 6órát, és főnök közölte, hogy mehetek..örültem mint majom a farkának, hogy nem kellett ott szopnom tízig..úgy sem volt senki..elmentem daviddal ittam két vodkanarancsot meg egy bacardicolát..rágyújtottunk egyet, majd hazabuszoztam, mert így előbb hazaértem, mintha megvárom h ő piásan elinduljon velem haza..szonjával is kimentünk kicsit beszélgetni, el voltunk..rágyújtottam még egyszer, hogy haatás ne maradjon el..és ennyi.. ilyen napok ismételgethetnék egymást úgy február 28.-áig..nagyon hálás lennék érte..:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése