2014. január 24., péntek

Visszaszámlálás ötödik nap..

harmincöt nap van hátra..

tegnap nagyon szarul voltam, szét bőgtem magam teljesen, szerintem jobb lesz majd a dolgokba menekülni, bár arra kíváncsi leszek, hogy fogok megtanulni annyi mindent jövő hétre..bár igaz, csak 1napot vagyok bent melóban..de vasárnap akkor sem fog menni, az h annyi mindent megtanuljak..nos mind1 is, valahogy lesz..kettes csak meg lesz mindenből.. meglátjuk.. kicsit le vagyok szívva mint agyilag, mint fizikailag..de hnap lovazok picit, talán jobb lesz.. kezdek talán picit beleőrülni az egészbe..nem tudom, csak kéne valaki, aki közli, hogy bazdmeg, megéri..meg ha nem is, akkor is lesz valami..csak hogy erre mindenki baszik, ahogy én is, mert senki nem ismer..
viszonylag ma jó napom volt, egy órával előbb leléphettem, holnap is csak 7órát vagyok bent, este megyek is ki.. már 24.-e van..az idő csak úgy szalad..és nem hagy nekem semmire időt, ami viszont nem túl jó, na mind1, lesz majd valami..

csak LENNE MÁR VÉGE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése