2014. január 19., vasárnap

A tudás hatalom, az érzéketlenség erő.. csak nem mindenkinek megy.

Megtudtam, hová került a lovam..a volt lovam Titi. Ex gazdája baszott megmondani..de kiderítettem szerencsére.. egész jó helye van, csak nem fog sokáig ott maradni, de ha szerencsém van, akkor versenyezni fog..és akkor követni tudom majd..
Első szabad hétvégém az évben, faszt..első szabad hétvégei napom..nem baj.. legalább elérem az álmaim, ha beledöglök is meg lesz minden..lehet nehezebben mint bárkinek, lehet közben néha fáradtabb és hisztisebb leszek, mint valaha..lehet, hogy ezt nem mindenki fogja elviselni, és biztos, hogy elveszítek néhány embert közben..de nem érdekel, mert csak is az álmaimnak fogok élni, és nem hagyom, hogy bárki elvegye őket tőlem..ez az én életem..végre kell kicsit magammal is foglalkozni.. nincs sok időm a lovamra, de tavasztól ez is rendeződni látszik, és akkor kicsit jobban is leszek talán..
elegem van a pasikból, hagyjanak már békén..nem... NEM akarok kapcsolatot, akárhányan és akármilyen kedvesen kérdezitek.. NEM...nem akarok sehová elmenni, nem akarok beszélgetni, antiszociális vagyok és kész. igen, lehetünk BARÁTOK, de csak barátok..ennyi..köszi mindenkinek, aki békén hagy, és támogat..szép és bonyolult így is az életem, nincs szükségem ehhez pasira..puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése