2014. január 29., szerda

Visszaszámlálás tizedik nap.

Harminc nap van hátra.

Tulajdonképpen nincs miről írnom..egyetlen téma, ami felmerült bennem az ez lenne: megkérdezték tőlem, hogy mitől félek. elkezdtem gondolkozni rajta..de nem tudtam válaszolni, majd gondolkoztam tovább..és rájöttem, hogy attól rettegek legjobban, hogy egyszer majd nem lesz félnivalóm. mert ha az ember nem fél semmitől, akkor nincs semmije, nem érez semmit..alapvetően rengeteg dologtól félek, de ez az amitől legjobban. másodszor pedig attól, hogy egyszer elveszítem a lovam, az egyetlen lényt, akit szeretek. akit nagyon és nem csak felszínesen, mint bárki mást, aki nélkül nem tudnék élni..tudnék talán, de nem is akarnék már. nos igen, ettől is félek.
 kedden melóztam meg gyakszin voltam, és eléggé ki voltam nap végére..aztán aludtam hipergyorsan.. ma meg..suliztam, hazajöttem és elvoltam.. úgy csináltam mint aki tanul, aztán lekötöttem magam..

igen tudom, én sem hinném el, hogy én csináltam..sokkal bénább vagyok ennél általában..pedig de én csináltam.. meglepő..ugye?.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése