2014. január 5., vasárnap

'nincs különbség, éjjel-nappal. üres a szív, de tele az asztal. én az itallal, ez vigasztal. tudod jó ez így, kicsit könnyebb, most úgy érzem, mégis szét feszít.'

'nagy az isten állatkertje, mindenki elfér, de a vajú meg az idomár túl kevés, és CSAK A PÉNZ BESZÉL!'

Hát..volt egy szünetem, amiben kicsit dolgoztam, kicsit lovagoltam, kicsit buliztam, eladtam az egyik lova(ma)t..kicsit pofára estem megint, és pozitívan is csalódtam egy emberben..fura ez az élet, a sors, minden, de hiszem, hogy mindennek meg van az oka..minden csalódásnak, minden pozitívumnak..
Azt hiszem, egy részről erős lettem, másrészről pedig, annyiszor mondogattam és mondogatták nekem, hogy mekkora érzéketlen vagyok, hogy azzá váltam, ami jó és rossz. lovas sportban egyszerűen szükség van rá, ennyi. mondhat bárki bármit..másrészről pedig, szarok az emberek véleményére, ritka az, akit komolyan veszek, és figyelek rá..ami szar, mert van mikor már 5perc múlva arra sem emlékszek mit beszélt nekem valamelyik böszme..mindennek van hátulütője. lovam eléggé letargikus állapotban van, és eléggé át is adja nekem, de ez már csak pár hónapig lehet így..hál'égnek..
volt lovamat eladja a gazdája..fákkoff. állítólag örökre meg akarta tartani..hátttttttttnem. nos mnd1, ő lova ő döntése.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése