2014. január 16., csütörtök

"Egy kis pillangót kergetek, mióta csak élek, s soha nem figyelek, mikor hova lépek, ő pedig csak csendben messze elrepül, s néha néha a távolban újra előkerül, tudom úgyse lesz az enyém, mégis szaladok, de az évek során egyre lassabban haladok, a körülvevő emberek, csak néznek rám bután, én pedig csak futok..futok az álmaim után..."

Mai nap.. fuuuuuuuu...fogászaton voltunk, aztán leléptem..következményeket? leszarom. pihentem egyet, majd lelki erőt vettem magamon, és felhívtam Zolit..nagyon aranyos volt, elég rosszul voltam, és mondta h igen, nehéz így meg mittomén..és elbőgtem magam..faszom kivan már mindennel..úgy az egésszel tökig vagyok..nincs időm lovazni, csak tanulok, meg melózok..miért? a semmiért..nincs értelme így..márciusban behozom a lovat..pár hónapra..nemtom h egyre vagy kettőre..attól függ majd, hogy alakul, az időjárás meg ilyenek. mind1..talán megoldjuk.. akik pedig nem szeretnek ott, azoknak üzenem, hogy ne aggódjanak, nem leszek sokat fent, max napi 1-1 órát.. és kerülök mindenkit, én egyedül szeretek lovagolni..már lassan 3éve úgy teszem..úgyhogy nem kell aggódni, sem hisztizni rajta..
már csak pörgetni szeretném a napokat..végig januáron..majd februáron is..de szerintem fognak is, mert nagyon hamar megy az idő..ez a hét is úgy el ment, csak pislogtam.. és most itt ülök a gép előtt és pötyögöm ezt a szart, mikor már rég aludnom kéne..
voltam kint Napinál is..nagyon jó volt..az az illat, amitől mindig megváltozik a hangulatom, megszagolom a nóziját és jobb..bármi volt, bármi gond vagy baj..megölelem és elmúlik..semmivé lesz..imádom..ő a mentsváram..soha, de soha nem mondok le róla.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése