2014. január 27., hétfő

Visszaszámlálás nyolcadik nap.

Harminckettő nap van hátra.

Kicsit húzós halasztós vagyok..de a lónak igazából nem nőkl a patája, amit furcsállok is, bár télen alapból lassabban nől nekik. így úgy döntöttem, hogy majd február második hetében megkörmöltetem és akkor fel is lesz vasalva..és legalább mikor munkába áll már lesz rajta vas. ma itthon ültem, meg úgy csináltam mint aki tanul, majd elunatkoztam egy napot. rájötem, hogy nagyon szar ez így.. sokkal jobb akár még dolgozni is vagy bármi, csak ezt ne..fuuu..nagyon szar egyedül itthon ülni..kimenni meg megint csak nem volt kedvem.. na mind1, már nincs sok hátra..mindjárt vége a januárnak..


'nincs kezdet vég nélkül..'
Rengeteg idő telt el, mióta utoljára beszéltünk. Rájöttem arra, hogy már nem kereslek, már nem érdeklődöm utánad. Azóta más vagyok. Az idő tett ilyenné. Az az idő, amit sírva töltöttem, azon agyalva, hogy miért mentél el, és miért hagytál magamra?! Ma már.. Ezt lezártam. Rájöttem, hogy bármennyit sírhatok, semmi sem történne. Most boldog vagyok. Nélküled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése