2013. október 17., csütörtök

Inkább a basszus basszon szét mint az ideg....!

...nem voltam jó, se szép csak egy lány, kinek elvették az eszét...



Peti írt tegnap..hallgatok egy számot..és mit küld el..ugyan azt a számot..néztem egyet azért.. pedig már vagy 2hete nem is keresett egyáltalán, furcsálltam is..kimagyarázta, hogy dolgozik, meg hogy nincs ideje..blabla..nem is kértem magyarázatot, hiszen miért is tartozna rám, hogy ő mit csinál?! na mind1, beszéltem vele is egyet, megvan él virul..virul..ja..bocsánatot kért még egyszer, hogy köcsög volt és hogy jajj de mennyire sajnálja, hát jó..tudomásul vettem, ettől független utálom mint pasit, szeretem mint barátot és cseppet sem tisztelem mint embert. van még egy ember akivel kb ugyan így vagyok..nem tudom nem megosztani a véleményem másokkal kapcsolatban, hisz senki nem egyoldalú, az élet nem feketefehér, az élet egy szivárvány..és mindig más szín jön elő..ami nem is baj, így lesz érdekes..
Ma egész délután üvöltettem a zenét(bár csak kis hangfalon, mert még mindig robinál van a nagy..elkérte két hétre..tavasszal......) na mind1, majd visszahozza.. nem olyan fontos, csak azért a hatás kicsit'' jobb mint ezekkel.. de azért jól esett ellenni picit.. picit tanultam is, meg beszélgettem pár emberrel.. kevés az az ember, akit mostanában felkeresek, de az is kevés aki engem keres(elég sok ember tudomására adtam finoman/és kevésbé finoman hogy nem kéne keresnie), nem túlságosan szeretek bájologni a kétszínű emberekkel..akkor inkább hagyjanak.. 



'talán túl erős a híd, ami összekötött minket, most az ami elszakít'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése