2013. október 27., vasárnap

'ez itt az idézet helye...mivel ma nincs kedvem keresni, ez most egy idézet tőlem.'

Az élet egy hullámvasút. A végén jó nagyot hánysz.
(saját.)

Hogy hol kezdjem..nem tudom. Őszinteségi rohamot kaptam, mindenki felé. Túlzás volt.. miért? mert nem tudok haragudni az emberekre, ők viszont úgy viszonyulnak hozzám, mint valami tárgyhoz, ha akarnak eltesznek, leszarnak és ha kellenék akkor elővesznek. hát BE LEHET KAPNI- a kisujjam tövig. aki ilyesmit gondol. 
Szürke 50 árnyalatát olvastam. Hátborzongatóan jó könyv. a kedvencem, egy a baj vele, hogy ennyire emlékeztet egy emberre, akire nagyon nem kéne, mert már nagyon régen volt, és még így is tökéletes emlékképet idéz fel bennem minden arrogáns és piszkálódó mondat. minden udvariasság, minden tiszteletlenség és tisztesség ami a könyv főszereplőjében van. és az, hogy mennyire azt akarja, hogy a főszereplő nő úgy változzon, ahogy csak ő akarja...mennyi közös van a kettőben. hihetetlen. hozzávetőleg bennem és a hősnőben csak annyi közös van, hogy mindent tűrtünk egy bizonyos pontig, mindent megtettünk azért, hogy a szeretett férfi boldog legyen, ám ez neki nem volt elég..hát akkor ez van, így gondolom én is és a hősnő is.
Nem is értem, miért gondolkozok néha még mindig a múlton, mikor egész eddig tök jól ment, hogy még Petiig se járjon el a fantáziám..erre jön egy ilyen kis szaros könyv, és felbolygat bennem mindent. Fogom és olyan messzire hajítom, hogy a százezer kilométeres körzetembe meg se találjam. Ellenben a második részét elolvasom. Hogy miért? azért mert rohadtul mazochista vagyok. igen. élvezem ha fáj. és miért? azért mert akkor legalább érzek valamit..
érzéketlen..kiadás egy. : én. 
lovam egy elég hisztis volt, így jól megdolgoztam, úgy érzem ennyire keményen még nem fogtam szegényt, de megérte, normálisan ment, menjen a francba, hogy csak szigorral lehet idomítani(picsába, az én lovam én is ilyen vagyok. megérdemlem.)
lovam kettő,azaz más lova a fenekem alatt; tökéletesen működik. *szép munka fanni*....rohadt egoista köcsög vagyok, de ez így van..aztán még lesz jobb is, vagy én rosszabb? meglátjuk.
fáj a hátam;nem újdonság, leszarom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése