2013. október 9., szerda

'Nincs olyan erő, ami tőlünk elveheti már'

'Voltam már én is a legjobb, valakinek és fordítva, aztán meg az ajtót basztuk egymásnak úgy ordítva, mintha egy pillanat alatt felégett volna a világ, pedig ez csak bennünk történt, de ami megmart igazi láng.'

Nemtom..ma elég érdekes napom volt, kicsit levertem a környezetemben élőkön is..mondjuk kicsit kiborító, mikor valakinek elmagyarázok valamit, majd telefonon is 20percig beszélek vele és még utána sem érti, nos mind1, álljunk pozitívan hozzá, holnap újból nekilátok magyarázásnak. :D alapvetően jó napom volt, vagyis hát inkább már a vicces határait súrolta..írtam egy dogát magyarból, elég jól sikerült talán..festettem az előttem ülő csaj haját..unalmamban..mondjuk elgondolkoztam azon, hogy mennyire teljesen baráti kör cserét csináltam, szinte alig beszélek valakivel a régiek közül..elég érdekes..volt akivel napokig szakadatlan tudtam beszélni, most meg már néhány szó után kimerül a beszédtémánk..érdekes, hogy változnak az emberek, és én is..mert nem titok, én is rengeteget változtam, talán komolyodtam is kicsit, és nem kezdek el mindenen veszekedni és megsértődni..nemtom, talán kinövök a nagyon gyerek korszakomból, nem mondom hogy nem vagyok még mindig kicsit az, mert hogy ne lennék, humorérzéket nem kell elveszíteni.. enélkül el sem tudnék élni, unnám a mindennapjaim..így nagyon élvezhető minden.. és az emberek jönnek-mennek, aki igazán szeret, úgy is mellettünk marad. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése