2013. október 14., hétfő

Volt egyszer egy hülye nap..nem jelent hülye életet..

"Ne aggodalmaskodj a holnap felől. Bármi jön, légy nyugodt és szilárd. Ne menj elé. Aki rosszul várakozik, nem tud örülni annak, ami van. Álmai csak annak teljesednek, aki a jelenben is megtalálja magát."

Egész napom hülyeségekkel ment..keltettem Gergőt, mint már talán két hete minden reggel.. igazából vicces reggel a hangja, mindig jót mosolygok rajta..ma szerencsére semmiből nem tanultam, miért is tetem volna..tegnap nem is volt időm, a másik pedig, hogy nem érdekelt..de szerencsére mind a kettő kettes lett, következő órákra majd tanulok..aztán úgy is megint én fogok felelni..amilyen az én szerencsém.. bár nem nagyon izgat, majd kijavítom.. élelmiszerkémiát is ki kéne, de ahhoz sincs sok kedvem, megbukni úgy sem fogok..ha meg mégis akkor így jártam, nem tud foglalkoztatni..annyira leszarom hangulatom van már suli felé, lehetne már őszi szünet....kicsit ki akarok szabadulni ebből az egészből..de már csak két hét, holnap még gyakorlat..amihez megint csak semmi kedvem, és ráadásul koliban alváshoz sem sok..na mind1, legalább többet alhatok egy órával..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése