2013. október 8., kedd

Helyzet reménytelen...de nem súlyos!

..őőőő ja. a hülyeségnek van határa, de nekem pedig van útlevelem.. 

Cssak hogy tisztázzuk..ma nem nagyon jutott eszembe blogot írni..de egy imádott ismerősöm (igen Dávid Te! :D) emlékeztetett rá..így hát most ezért írok nektek. reggel naaagy nehezen felkeltem fél4 körül..igen gyakorlat volt..azt hittem, hogy le fogom késni a buszt, de nem.. aludnom megint nem sikerült a buszon..gyakszihelyen én voltam az első..egész nap majd meghaltam a fáradtságtól..hazaértem, gyors mentem is ki pacikhoz..itt valahol a két falu közt elhagytam a fáradtságot..Noikám szerencsére nem sántított, nagyon örültem neki..Napinak jön le a búb utána sebhely sajnos.. de majd begyógyul! folyamatosan egy célra koncentrálok..ezen agyalok már egy hete..de elvileg az anyagi keret meg lesz rá..talán..remélem. hogy mi az? egyenlőre maradjon tabu..lényeg, hogy végre van valami cél..és minden elért cél egy győzelem.. elvileg őszi szünetben jönnek megnézni Noit, foglalót már letette rá egy lány, remélem meg is veszi mihamarabb, és nagyon jó helye lesz nála...ha elviszik..hát az még a jövő zenéje.. elgondolkoztam ma rajta, hogy kezdem elhagyni az antiszociálisságom, sőt egyre több jót látok meg az emberekben, viszont nem ragaszkodok senkihez..ez érdekes..de jó érzés.. 
voltam osztálytársaimmal könyvesboltba..találtam egy könyvet, amit közölték, hogy olyan mintha én írtam volna..és milyen igaz.. tény, hogy csak ezek szükségesek a boldogsághoz! :P de a csoki mindent pótol*-*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése