2013. október 12., szombat

Nem szeretem ha valaki a szavakkal dobálózik, főleg ha nagy szavakkal teszi azt.

Szeretleknek és a lehetetlennek túl nagy súlya van ahhoz, hogy bárkinek és bármire mondjam..ha csak nem viccből teszem azt.

Érdekesen kezdődött a hétvégém..valahogy nagyon nem bírom az ilyen dolgokat, sőt igazából utálom őket. főleg azóta mióta egyszer nagyon pofára estem miatta, lehet a csalódás miatt, vagy csak simán ilyen a személyiségem, de utálok dobálózni a nagy szavakkal, egész addig míg halál biztos nem vagyok bennük. az, hogy valakinek viccből mondok valamit, az korántsem ugyan az, mint ha komolyan teszem azt..sőt haragból is szoktam néha mondani, hogy 'utállak' meg 'látni sem akarlak többé' és hasonlók, de ezt talán minden ember teszi, lehet kicsit meggondolatlan, és nem kéne, mert igen nagy sebet tud ejteni a másikon, de ha valaki mérges, néha elég hülyeségeket tud mondani, csak úgy mint akkor, mikor valamit nem gondol át teljesen és csak úgy dobálózik a dolgokkal.. megismertem egy srácot, baráti kör révén, egyik haverom nagyon régi jó barátja..elég jóba is lettünk, megbeszéltük, hogy fel is megyek őszi szünetbe, elhülyékedünk, úgy is albiba van(egyetemista) haverjaival, úgy meg elég bulinak hangzik a dolog, sőt biztos hogy az is. tegnap(mint már pár hete minden nap) beszélgettem a sráccal..egyszer csak közli, hogy mondania kell valamit, és felhív, hát jó oké, megvan neki a számom..hívjon..felhívot, és közölte, hogy nem tudja, hogy mondja el, de szeret..háttőőőőő..kb annyit tudtam mondani, hogy ilyent ne mondjon, életében nem is látott,-, vagyis egyszer, de akkor sem beszélt velem, mert csak egy társaságban voltunk, viszont igazából én észre sem nagyon vettem..csak miután közölték, hogy ja ő volt az. és hogy,- én teljesen barátként tekintek rá..közölte, hogy akkor mind1, de azért őszi szünetet emiatt ki ne hagyjam..hát mondtam, hogy meggondolom..utána könyörgött még egy ideig, majd mondtam, hogy elfoglaltság függő. nos mind1 is, nem nagyon akarok most kapcsolatot, tökéletesen megvagyok így, ad kettő, nem nagyon akarok még egy olyan embert, akivel csak poénkodni lehet és komolyan beszélni egyáltalán nem, elég volt nekem abból egy is bőven..nem volt az sem rossz, de többet akkor sem..az ember változik,tapasztal..így többet ilyent nem..
Délután lóra ülök végre, már hiányzott, pici pacinak picit kidörzsölte valami a hátát sajnos, de remélem vissza nő hamar a szőr rá. csak egyszer ülök fel rá hétvégén és tuti javulni is fog. :)
'Mert bennünk van a tűz, és engedjük hadd égjen..nem akarunk elmenni, most itt akarunk lenni.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése