2013. december 1., vasárnap

'Olyan, mint az álom, amiben zuhansz a semmibe, és hiába próbálsz felébredni, mielőtt földet érnél, sajnos nem tehetsz semmit.(...) egyetlen dolog, amit profitálsz ebből a rémségből, hogy többé senki sem tudja így összetörni a szíved.'

Napok, hetek hónapok..
        múlnak, én mégis itt vagyok. 
Az emberek jönnek-mennek,
        múltam lesznek, elfelednek.


Péntek volt..és elaludtam..ezután úgy döntöttem, hogy nagyon nincs kedvem sietni..így hát nem is siettem a buszra...átpakoltam az ellenőrzőm a kabátom zsebébe, és lebattyogtam az orvoshoz..leigazolta a napot, hazasétáltam és megebédeltem..persze, ha a 10órás kajálást lehet annak nevezni. későbbi busszal bementem szombathelyre, vettem kaját még..bár nemtom minek, hisz volt nálam..mind1 is, mert megettem este. kisétáltam a vasútállomásra..vettem jegyet majd leültem..nézelődtem egy darabig, olvastam egy könyvet. állomáson mindig is rossz érzésem volt, egyszerűen  hülye emlékeim kötődnek csak oda. a gyomrom ismét liftezni kezdett..tudtam, hogy ha valami ismerős megjelenik, és beszélgetni kezd, akkor tuti hogy lehányom..így inkább kimentem..majd kicsit levegőztem, közben jobb lett és találkoztam Annával. kimentünk peronra és felültünk a vonatra..társaság elvonta a figyelmemet..mikor hazaértem már csak gyors pancsizás után ágyba estem..
szombaton délben keltem..anyum élettársa jött értem és kivitt lovamhoz..szombati napot nem akarom részletezni. egyszerűen az emberi bunkóság nem ismer határokat..minden esetre az ordibálás néha segít..bár talán az ütés mégjobban segített volna, de nem tudok bántanin senkit, mostanában már annyira csak a jót látom meg az emberekben, hogy a rosszindulatot fel sem tudom tételezni, na a szombati nap az kivétel volt..
ma is negyed 11felé nyitottam ki a szemem, felnéztem az órára és gyorsan összekaptam amgam, mert Brigi jött fél11re..lovaogltam egyet Napival, az ügetése egész jó volt, vágtája viszont szabdalós, szinte kezelhetetlen..tegnapi sokk még benne volt..na a héten talán kipiheni magát,,Noi meg..jézusom..azt a hisztit nem akarom részletezni..
néha annyira nem tud már érdekelni semmi, hogy nem foglalkozok senkivel..és most van az a pont, asszem lefekszek aludni, mert jobb már nem lesz..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése