2013. december 16., hétfő

Nem szégyen a futás. Mármint ha jó felé szalad az ember.

Láthatatlan vagyok számodra? Ez király! Mindig is akartam egy szuper erőt!

Hosszú nap..hosszú hetek..ma is suliból melóba, de boldogan..nemtom, miért..mindekitől jó távol, és lótól is..végre, minden tehertől mentesen..szabadon..és leszarva mindent..négyes törivel..és hnap dokinál..megpróbálom kiiratni magam a hétre..aztán végigmelózom a hetet, aztán karácsony, és belevetem magam a lovazásba is egyet..holnap jönnek nézni Noit, nemtom, a csajnak elég sok lóval volt már dolga, de remélem tetszeni fog neki..gyereklónak teljesen tökéletes..meg hobbira..imádnivaló, bújós dög.. kíváncsi leszek, mit szól rá, talán valamicskét ért is hozzá...karácsonykor megkapom az új gépem, minden hülyeséggel együtt, amiket hozzá választottam, és letudok minden ünnepi ajándékom 1000000évre előre...de nem baj.
emberek akik irigyek rám, és ezt olvasva mindenki magára ismerhet..emberek, akik csak azért olvassák, hogy megtudják, élek e még, közben pedig azt mondják, hogy nem érdeklem őket..emberek..miért nem lehet őszintén? csak egy kicsit?...úgy is tudom, mit miért, mennyit..hiába tagadja bárki, érzem.. :)
Futok ki az életemből, a boldogtalan életből..abból, amiben folyton csak padlón vagyok..rengeteg jó lépst tettem mostanában, megtisztítottam az életem azoktól az emberektől, akik folyton csak fájdalmat okoztak, bántottak..aki nem tud segíteni, vagy legalább csak nem bántani, arra nincs szükségem...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése