2013. december 31., kedd

Végre ennek is vége..viszlát borzalmak éve.

Nézzük csak mi volt ebben az évben..sokat gondolkoztam rajta, milyen sorrendbe soroljam fel, vagy kategorizáljam..gondolkoztam, hogy jó-rossz kategória..de nem, mindenből tanultam.. így hát időrendi sorrendbe írom, kis megjegyzésekkel.
- volt egy tavalyi szilveszterem, azt hittem, azon a napon vagyok a legszomorúbb, majd azt, hogy a legboldogabb. végül is egyik sem voltam. csupán szerelmes és megbántott. no meg egy hisztérika. de tanultam belőle.
- volt két hónap, amit önhibámból szenvedéssel töltöttem, mikor pár nap nyavajgás után talán boldog is lehettem volna, elbasztam..
- szakított velem egy olyan ember, akire az életem bíztam volna, egyetlen akiben teljesen megbíztam. hónapokig bőgve feküdtem és keltem, hazudtam másnak és magamnak, hogy nem szeretem. míg a végén elhittem, és át is alakult. emlék maradt. köszönöm az életnek, hogy elvette tőlem, megtanultam milyen igazán pofára esni, és felállni.

- állítólagos legjobb barátnőm hazudott pofán, jópofizott hetekig, és úgy csinált, mint akit érdekel amit érzek, közben meg úgy szúrt hátba ahogy csak tudott. nem haragszom rá, nem is utálom, szimplán fel tudok rá is sorolni néhány jelzőt. majd az élet megtéríti rajta a dolgot. midnen esetre köszönöm, hogy megtanulhattam, hogy ne bízzak senkiben. senkit nem ismerhetünk teljesen.
-el kellett adni a lovat, akit tiszta szívemből és mindennél jobban szerettem, nála jobb lovat keresve sem találnék. soha. nagyon jó helyre került, versenyzőhöz, és most kihozzák belőle a maximumot. igen, beismerem, kevés voltam hozzá, sosem lettem volna elég hozzá, jobb így neki. és örülök, hogy valakik szeretik.
-hoztam egy ismerőstök lovam mellé egy másik pacit, nem tetszett a neve, így átneveztem, nagyon szépen dolgoztunk idővel, imádom. van a kancák között is jófej.
-összejöttem egy régi ismerősömmel, akinek hagytam, hogy úgy rángasson, ahogy csak tud..majd a végén rájöttem, hogy csak azért mert menekülök, és nála is ugyan így volt. csinált egy hülyeséget és kidobtam..azóta nem futok bele kapcsolatokba.
-voltam meglátogatni a volt lovamat, jó volt látni, hogy mennyire jó helye van, a sírás kerülgetett, majdnem összezuhantam megint, sírtam utána pár napig, és jobb lett, szép emlék. 
- közben sok emberrel jóban lettem, mindig támogatnak és szeretnek, köszönöm nekik!
- közben közelebb kerültem legjobb barátomhoz, de a végén nem sok lett belőle, mert minidg is tudtam, hogy túl jól ismerem hozzá, hogy teljesen megbízzak benne..nagyjából barátok maradtunk, jobb nekünk távol, néha összefutunk.
- állítólagos legjobb barátnőm kiverte a hisztit, konkrétan közölte, hogy pszichopata vagyok, minden barátom kitalált és stb. köszönöm az életnek, hogy elvette őt tőlem, megtanultam, hogy mindenki azt hisz rólad amit akar, te úgy is tudod, hogy mi vagy Ő csak hiszi, hogy tudja. mindent megtettem azthiszem, hogy ne így legyen, viszont ő nem gondolta magát barátomnak. 
-elkezdtem melózni, esküszöm nagyon fos..közben bukásra álltam matekból és németből. talán nem bukok meg.
-végre szünet lett. nekem is. kiértem a lovakhoz, annyira boldog egész évben nem voltam.
- eladtam a kis lovat is, akit nyár elején hoztam át. elég szomorú voltam, sok munkám volt benne.. de legalább kaptam belőle egy kis pénzt, amit edzésre fordíthatok majd tavasszal..meglátjuk..
 Mindenkinek köszönöm, aki elhagyott és megtanítot, hogy bárki pótolható. Harag nem maradt bennem senki irént, mindössze annyit jegyeznék meg, hogy köszönöm, hogy mindazok után, amit értetek tettem szarban hagytatok, jellemző. 
Azoknak pedig mégjobban köszönöm, akik minden szarban kiálltak mellettem, nem minidg érdemeltem meg, de próbálom viszonozni, nagyon szeretlek titeket.!!♥♥♥




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése