2013. december 8., vasárnap

Mondanám, hogy haza akarok menni..de már itthon vagyok.....

Érzés, mikor azt sem tudod mit érzel..hát. kicsit bosszantó.

Bejegyzés címe..hát ezen gondolkoztam ma egész este..ami vicces...vagy inkább elszomorító..itthon, de mégsem itthon. otthonodnak nevezel egy helyet, a helyet ahol boldog vagy, és nyugodt, mert jó helyen, biztonságban vagy..ezek közül az érzések közül egy sincs meg itthon..az én othonom, nem is tudom hol van, talán a lovam mellett, ott az egyetlen hely, ahol talán még picit otthon és biztonságban érzem magam. érdekes.. otthon érzem mondjuk magam bármelyik barátom mellett is, azaz a legtöbb mellett..aki tényleg  a barátom, nem csak rá van kenve. bár ilyen már szerintem szerencsére nincs is. hétvégém hamar elment, és tanulás helyett..hát inkább csak pihentem, de majd holnap..talán..de a németet mindenképp, a többi nem nagyon érdekel..nem állok bukásra semmiből....
ma pakolom ki a szekrényt, mert végre rendet kellett vna rakni..erre előjön egy sál tavaly télről..ami nem az enyém..nos mind1..tulajának nem hiszem h kell..akkor egy póló, ami szintén nem az enyém..ezután egy ing..elgondolkoztam magamban, hogy most ezt miért kellett? mi a francért pakoltam ki a szekrényt?! azzal a lendülettel mindent visszavagdostam és többet elő sem szedem őket. :D

eljött. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése