2013. december 5., csütörtök

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz. Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz. Egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen. Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz. Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükséged van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz. Mindig van egy pont...

'-Nem tudom, hogy nézzek a világra ezek után.Többé már nem utcákat, lámpákat és autókat látok. Hanem démonokat és angyalokat. Minden megváltozott.
 - A világ ugyan olyan. TE vagy az aki más lettél.'
(Csontváros c. film.)

Végre elértem ezt is..3napja nem bőgtem semmin, ilyen talán tavasz óta egyszer sem volt..vagy valaki hülyesége, vagy csak a saját agyamentségem miatt volt, nem tudom..de sokkal jobb így. mondjuk időm sem lett volna rá..hétfőn Robival taliztam, aztán Szonjával voltam kint este.. kedden gyakszim volt, utána dolgoztam..aludtam 6órát, zombiként mentem át a szerdai napba, de szerda délután beestem az ágyba és egész délutánt végigaludtam..mai napom teljesen kiegyensúlyozottan és kipihenten volt, simán elbeszélgettem bárkivel, ami nálam furcsa mostanság..buszt is kényelmesen elértem, holnapi napon túl leszek és már alszok is..szombat-vasárnapra valami lovacskázást tervezek..és már csak két hét a suliból..jövő hétrte elég sokat kell tanulni, természetesen minden erre a pár hétre lett sűrítve, minden örömömre..nos, majd lesz valahogy..kettes meglesz és pá..
Gondolkoztam azon is néha, hogy egyre gyakrabban gyújtok rá, héten is már második doboz megy el, és egyre gyakrabban is fáj tőle a fejem, de nem nagyon tud érdekelni, végül is egyszer élünk..és végén mindenki meghal, ezt még senki nem kerülte el..vagyis hát, még nem ismerek ilyent..meg olyant sem, aki vissza jött volna panaszkodni a túlvilágról, ezért tuti valami jó hely lehet ott..ki nem hagynám a meglátogatását.. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése