2013. december 12., csütörtök

'Aki a hallgatásom nem érti, az a beszédemet sem.'

'Már évek repülnek el felettem, hogy mért indultam, rég elfeledtem.'

Tegnap voltam dolgozni, a főnököm elég érdekes fickó, nagy kék szemei vannak, és kb két fejjel magasabb nálam, ami vicces, mert ennyire nem szeretek felnézni az emberekre..jófej, mindenki nagyon aranyos volt, én pedig úgy éreztem magam, mint egy szőke liba, aki semmit nem tud. de a végére egészen belejöttem..
Mai napon elég álmos voltam ahhoz, hogy egész nap olvassak és ne figyeljek órákon, valahogy jobban lekötötte a gondolataim a könyv..Obszidián. egyre több ilyen hülyeséget olvasok angyalokról, földönkívüliekről..brr..mennyivel jobb életük van..simán elélnék a mesehősök szerepében, ha már ilyen unalmasra sikerült a saját életem mostanában..érzelmi ko az megmaradt, de talán marad is örökre, így könnyebb élni sokkal. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése