2013. május 15., szerda

~Mindenkinek van napja, mikor nem tudja mit akar, hová tartozik és mit miért tesz, na nekem ez egy ilyen nap..

"Sohasem volt jó a bajnak félúton elibe menni. Mi, fiatalok, mindig sietünk. Könnyű valamit megtenni, de nehéz meg nem történtté tenni."

Furcsa napom volt ma..jól el is aludtam, meg sokat futkoztam.. suli után találkozóm volt agy sráccal..úgy lett, ahogy gondoltam..nem az esetem, soha nem is lesz az. nagyon aranyos meg segítőkész és jól elvagyok vele, de egyszerűen nem. nincs benne semmi különleges.. vagy csak nekem nincsenek érzéseim, ezt nem tudom. de talán ez az elfogadhatóbb indok. ezután egy barátommal találkoztam jól elvoltunk, mint mindig, majd bevittük telóm szervízbe és helyrepofozták azt is.. fél6körül itthon is voltam, aztán tanultam, mert holnap rengeteg dolgom lesz.. ígértem még, hogy megyek fel egyesülethez is. pénteken szerencsére már nyugodtabb nap lesz, kipróbálom Napira az új nyerget..kíváncsi leszek rá. nagyon remélem, hogy ez már jó lesz rá..:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése