2013. május 27., hétfő

"Azt az utat, ami mögötted van, már nem javíthatod meg. Viszont azt az utat, ami előtted van, még szebbé teheted."

'Három szóban meg tudom fogalmazni, amit az életről tanultam: mindig megy tovább.!'

Jól telt a hétvégém, igaz, hogy esett az eső is, de ettől függetlenül nagyon jó volt. rengeteget lovagoltam, gondolkoztam és hülyéskedtem. nem tudom mi van velem igazából. lassan olyan jól sikerül színlelnem a vidámságot, hogy már én is elhiszem, hogy az vagyok, és hogy ez így tökéletes. de lehet, hogy ez így is van. nagyon szépen haladok a lovakkal. egyre szebben dolgoznak, és egyre jobban én is. fejlődünk, haladunk, lehet, hogy csak lépésről lépésre és nem nagy ugrásokkal, de haladunk. végre jön a nyár.. napi 2-3óra lovaglás és az egész napos pihenés..már csak 3hét(se) és vége a sulinak..végre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése