2013. május 14., kedd

~Egyedül maradtam, így megyek el, de így van jól, én boldog leszek attól, hogy az enyém voltál pillangó.

'Bús felhők között a nap, átkarol és csak hívogat, azt súgja nem lesz gond, folyton csak ennyit mond.-
 Van amiből egy van, nem élheted át még egyszer  van amihez nem elég a szív, hanem már lélek kell. Van olyan út, ami százszor kísért az emlékekkel, kár volt eddig álmodozni, itt az idő ébredj fel! Százszor felednék minden éjszakát a múltamból, de van aki nem felejt hanem, szembe száll és úgy harcol.'

Sokat nem írtam, közben nem volt gépem, és nagyon ki voltam. jelentem össze szedtem magam, szinte teljesen. nagyon ritkán sírok már. nem vagyok szerelmes. sikerült végleg kiölni magamból az érzést. szeretem Őt, nagyon, de nem szerelemből, hanem mint legjobb barátot, esetleg olyan embert, akinek a lelke nagyon egy hangon van az enyémmel. még mindig szar érzés ha nem beszélhetek vele, de már csak akkor, ha nyűgös vagyok. ha semmi bajom, akkor nem gondolok rá. egyáltalán..már nem forog minden gondolatom körülötte. viszont ha ebbe belegondolok egyből kiborulok. furcsa, hogy aki a világot jelentette ennyire semmivé lett..pár hónapja még életem adtam volna érte, esküszöm , különleges volt..de elmúlt.. teljesen kiszorítottam magamból mindent amit iránta éreztem, és jobban rákoncentrálok ezentúl a lovaglásra, és csak arra figyelek, abba ölöm az energiáimat, mert az kifizetődő, nem úgy, mint a magam tönkretétele. igen fáj, hogy csak egy üres érzéketlen semmi lett belőlem. és hogy minden boldogságot és életkedvet kidobtam az érzelmeimmel együtt. örülök annak, hogy kisebbik lovam egyre jobban dolgozik..imádom. fantasztikus kis ló, rengeteget jelent, és az is, hogy nem kell feltétlen eladni a nyár folyamán. Napi

belevágott a karámba, ami egy részt az én hibám, másrészt egy hülye bunkó dög. de ez nem marad annyiban, ott fogom ezentúl szivatni, ahol csak tudom. egyenlítem a számlát. de ennek ellenére egyre jobban szeretem őt is. nyáron szívem lelkem beléjük fogom tenni. mindent megteszek, hogy a legjobbat hozzam ki a helyzetből. kaptam nyerget, pénteken próbálom rá, remélem jó is lesz. mert már ez a második nyereg, ami itt van próbára.
Nagyon sokat köszönhetek egy barátnőmnek, nagyon szeretem őt és nagyon köszönöm neki, amit értem tett, és hogy mindent megbeszélt velem.meghallgatott és segített mindenben. elmondott mindent, amit gondolt. és igaza van. semmi értelme nem volt ennek, mindenki változik és ezt el kell fogadni. akármilyen jó ember valaki, attól még változhat rossz irányba és lehet belőle egy rohadt nagy f*szfej.. nem mondom, hogy Ő is az lett, sokat változott, persze, nem lett az, vagyis csak egy bizonyos mértékig, . amit nem tudom igazából, hogy miért tolerálok, hogy miért van szükségem barátságára, de szerintem ez is el fog múlni idővel. egyenlőre, úgy gondolom, hogy jó barát, nagyon jól elvagyok vele. igazából vicces is átbeszélni, hogy mit hogyan kellett volna, meg mit miért csináltunk..humorosnak tartom az egészet, hogy miért voltam olyan visszahúzódó mikor vele voltam, mikor nagyon nem kellett volna, hiszen már teljesen ismert, szeretett, semmin nem változtatott volna, ha mindent úgy tettem volna, ahogy jól esett volna, de ez van, változtatni nem tudok. de a jövőbeli dolgokon még igen, és az meg is lesz. összekapom magam, egyre jobb úton haladok, talpra állok és a nyaram lovaim mellett töltöm és megint tudok majd vidám lenni, ha boldog nem is,de vidám mindenképp..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése