2013. augusztus 18., vasárnap

..hazudik a szerelem, egyre több a bánat.. úgy tűnik, hogy boldog vagyok, de ez csak a látszat...

Nemtom mi van velem, ezen a nyáron még nem ittam semmit..úgy tényleg, tegnap viszont sikerült inni egy keveset, igazából nem ittam szét magam, mert mindenre emlékszek, viszont ha iszik az ember, akkor sajnos még saját magával is őszinte.. gyűlölöm az egészet egyszerűen.. utálni azt az embert, aki egyszer a mindenem volt, csak azért mert ő egy idióta..egyszerűen még most sem megy..sok idő eltelt már pedig azóta..nem szoktam embereket ennyire megszeretni..furcsa, hogy nem is vesztem vele össze, azóta is általában minden nap beszélünk ha ráér..talán majd jön valaki helyette is, és jobb lesz..mert így borzalmas szar.. egyszerűen nem bírom hovátenni ezt a kurva érzést..ha egyedül vagyok, még akaratlanul is ezen gondolkozok..vagy ha nem is gondolkozok, akkor is érzem, és simán el tudnám bőgni magam miatta..de nem bőghetek minden nap egy olyan ember miatt, aki igazából magasról tesz rám..nem érdemli meg még a szeretetem sem, nem hogy azt, hogy szenvedjek utána..kár, hogy ezt csak agyban tudom elrendezni..picsába sz érzelmekkel. Ráadásképp volt lovam is egyre jobban hiányzik...annyira nagyon vissza szeretném kapni, vagy legalább lenne közelebb, hogy néha ki tudjak hozzá menni..lovagolni sem akarom, csak a társaságára lenne szükségem...múltkor volt, hogy megyek hozzá, de lemondták, most már bőgve írtam rá a csajra, nehogy megint lemondja..egyszerűen szükségem van rá. :')
Semmi sem megtévesztőbb 1 mosolynál és ezt senki sem tudja jobban,mint
azok akik mögéje rejtőznek .. egyesek kivillantják a fogukat,hogy
udvariasan figyelmeztessék ellenségeiket .. mások sugárzó arcot
öltenek,hogy leleplezzék könnyeiket .. vagy ostoba grimaszt vágnak,hogy
a félelmeiket palástolják és akkor ott az a ritka mosoly,ami tényleg
szívből jön .. annak az embernek a mosolya,aki tudja,hogy a gondjait
nemsokára elfelejtheti..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése